Koffie, oranjekoek en Terwoldenaartje schenken bij fietstocht Koningsdag Deze gezellige dames van stichting Tamara bekend van hun koek en Zopie wagen hebben aangeboden om de fietsers onderweg te verrassen met koffie en thee. De fietsroute was georganiseerd door het oranjecomite wat zeer succesvol was. Aangezien het de eerste keer was dat het oranjecomite dit organiseerde wisten ze ook niet wat de deelname zou zijn. Die deelname was groot en daar hadden de dames ook op gerekend. Er was koffie, thee, koek en wat hartigs. Voordat de fietsers de fiets weer op gingen kwamen de dames nog met een borreltje aan: “terwoldenaartje” want dat fietste volgens hen iets soepeler en had je minder zadelpijn. Iedereen nam dit van harte aan. Kortom weer een super geslaagde aktie van stichting tamara.