Stichting Tamara
Vijf gezinnen verwend die het echt even nodig hadden Afgelopen zomer hebben wij in samenspraak met de kinderraad van OBS de Bongerd 5 gezinnen mogen verwennen die het echt even verdiende om even niet aan hun dagelijkse zorgen te denken. De leerlingen van OBS de Bongerd hebben geschaatst voor o.a. Stichting Tamara en met een gedeelte van die opbrengst hebben wij iets moois waar mogen maken. De kinderraad heeft bedacht waar wij het geld aan moesten besteden en dat waren 5 gezinnen uit het dorp waarvan de kinderen op OBS de Bongerd zaten. Een geweldig idee die wij samen met hen in vervulling hebben laten gaan. Het waren gezinnen die het echt even verdienen om weg te zijn door ziekte, gezondheidsredenen, lichamelijke beperkingen of verlies van een dierbare waardoor het dagelijkse leven vaak in het teken van zorg en verdriet staat. Alle vijf gezinnen ontvingen een dagje uit voor het hele gezin waarvan wij leuke foto’s mochten ontvangen en iedereen erg dankbaar was.