‘Schilder je Rijk’  ‘Schilder je Rijk’- is een activiteit die plaats vind in Terwolde. Lucia, gaat op deze middag schilderen met mensen die wel wat kleur en gezelligheid in hun leven  kunnen gebruiken. Zij ontvangt een groep mensen die gezellig met haar gaan schilderen. Ook als iemand nog nooit een kwast heeft vastgehouden, helpt Lucia hen op weg. Het beroep, een geliefde of een mooie herinnering kan als onderwerp in het schilderij verwerkt worden, waardoor elk schilderij heel persoonlijk wordt. Uiteraard wordt de middag omlijst met koffie, thee, lekkers en veel gezelligheid. Stichting Tamara verzorgt bij deze activiteit de schildersdoeken, de versnaperingen een leuke attentie en wat nog meer nodig is om de middag aan te kleden. De firma Royal Talens Foundation sponsort de verf en de kwasten.
Geef iemand op ! Ken jij of ben jij zelf iemand uit de Gemeente Voorst jong of oud die het verdient om er even een middag  op uit te gaan en zich creatief uit te leven met de kwast? Dan kun je jezelf/deze persoon bij ons opgeven en ze mogen met 2 personen komen. Wij zullen aan de hand van de opgaven een selectie maken. Wanneer wij een persoon selecteren, zullen we hem/haar benaderen en krijgt deze persoon een uitnodiging in de bus. Opgave betekent dus niet automatisch dat je ook geselecteerd wordt/benaderd worden. Al naar het gelang de hoeveelheid aanmeldingen zal iemand eerder of later aan de beurt zijn. Enige ervaring of affiniteit met schilderen is niet nodig, deze activiteit is er voor iedereen! Stichting Tamara hoopt met deze activiteit vele mensen de mogelijkheid te geven om er even uit te zijn en op een creatieve manier bezig te zijn. Wij zijn ervan overtuigd dat binnen niet al te lange tijd, vele mensen in de regio een mooie ervaring rijker zijn. Mail je opgave naar: stichtingtamara@gmail.com
Hanneke super bedankt voor je geweldige enthousiaste inzet de afgelopen jaren !