Speciaal voor in de decembermaand wil Stichting Tamara de ouderen even de aandacht geven die ze verdienen. Deze maand is er voor velen één van feestelijkheden, maar is voor vele ouderen ook een moeilijke en eenzame maand. Met alle feestelijke dagen kan het soms juist zo ‘alleen voelen’. Stichting Tamara wil de ouderen op deze manier een hart onder de riem steken en hen deze donkere dagen laten genieten van een vrolijke plant voor elke bewoner.  Mooi om te zien hoe de planten dankbaar in ontvangst werden genomen, en bij wie bij sommigen hele verhalen loskwamen over vrijwilligerswerk wat zij eerder in hun leven hebben gedaan.
Een bloemetje voor kerst Waar veel mensen genieten van de saamhorigheid en warmte rond de feestdagen, worden de ouderen in onze gemeente wel eens vergeten. Rond de kerst gaan elk jaar diverse vrijwilligers van Stichting Tamara op pad om bij verschillende verzorgingshuizen, dagopvangen, zorg/woonhuizen in o.a. Twello, Voorst, Vaassen en Vaassen mooie cyclamen uit te delen aan elke bewoner. In een vrolijke tas met plant én kerstkaart werden afgelopen jaren 300 mensen opgevrolijkt.
Klik op de thumbnail om te vergroten
Klik op de thumbnail om te vergroten